Yπό κατάρρευση βρίσκεται το ΝΑΤ, όπως κατήγγειλε χθες ο πρόεδρος των εργαζομένων στο ταμείο, Γ. Δαούσης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου των πολιτικών υπαλλήλων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.
"Η" 1/7
Yπό κατάρρευση βρίσκεται το ΝΑΤ, όπως κατήγγειλε χθες ο πρόεδρος των εργαζομένων στο ταμείο, Γ. Δαούσης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου των πολιτικών υπαλλήλων του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.
Από το 2005 το ΝΑΤ έχει κλείσει μόνο έναν ισολογισμό παρά το γεγονός ότι εκείνη τη χρονιά προσλήφθηκε ιδιωτική εταιρεία προκειμένου να επιταχυνθούν οι διαδικασίες τακτοποίησης των οικονομικών καταστάσεων του ταμείου.
Παράλληλα αυξάνει ο χρόνος έκδοσης των συντάξεων, αφαιρούνται συνεχώς πόροι από το ΚΑΕΟ (Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών και Οχημάτων) προκειμένου να εξυπηρετηθούν ανάγκες του ταμείου όπως η καταβολή επικουρικών συντάξεων ή του εφάπαξ των ναυτικών και διογκώνεται η εισφοροδιαφυγή.
Ειδικώς όσον αφορά το ΚΑΕΟ μόνο τρεις ακτοπλοϊκές εταιρείες οφείλουν 15 εκατ. ευρώ ενώ το ΝΑΤ δεν διαθέτει τους ελεγκτικούς μηχανισμούς προκειμένου να διασταυρώνει την ακρίβεια των δηλώσεων εκ μέρους των πλοιοκτητών.
Μέσα στην πενταετία, όπως επισήμανε ο κ Δαούσης, έχουν γίνει αλλεπάλληλες αλλαγές προέδρων στο ΝΑΤ ενώ παραμένουν κενές περί τις 160 οργανικές θέσεις.