Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2008

Επιστολή συναδέλφου σχετικά με μήνυση που κατατέθηκε εις βάρος του από το Γραφείο Εσωτερικών Υποθέσεων

Από τον συνάδελφο Λεωνίδα Νικολάτο λάβαμε την παρακάτω επιστολή:
"Συνάδελφοι. Την Τετάρτη 03-12-08 στο πλημμελιοδικείο Πειραιά εκδικαζόταν σε βάρος μου μήνυση του Γραφείου Εσωτερικών Υποθέσεων για συκοφαντική δυσφήμηση. Η μήνυση έγινε από τον τότε Διευθυντή του ΓΕΥ Παρασκευά Σαλίβερο, με την αιτιολογία ότι επίμονα συκοφαντούσα το ΓΕΥ με αναφορές μου προς την πολιτική ηγεσία του ΥΕΝ και στον Πρωθυπουργό, ότι δεν διερεύνησε αντικειμενικά υπόθεσή μου με αποτέλεσμα να συρθώ στα δικαστήρια και, όπως έχει συμβεί με όλες τις διώξεις που έχουν ασκηθεί σε υπαλλήλους του ΥΕΝ και έχουν περάσει από το ΓΕΥ, αθωώθηκα πανηγυρικά.Ζήτησα από τον σύλλογό μας στείλει εκπρόσωπο του ΔΣ για υπεράσπισή μου. Την Δευτέρα Συναντήθηκα με τον Πρόεδρο και συνάδελφο του ΔΣ και τους ενημέρωσα για την υπόθεσή μου, όπου συνεφωνήθη να παραστεί στην δικάσιμο ο Πρόεδρος.Τελικά η υπόθεση αναβλήθηκε για τον Μαϊο 2009. Μετά τα παραπάνω θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Πρόεδρο του συλλόγου μας που στάλθηκε στο πλευρό μου στη δύσκολη αυτή μέρα της δικασίμου".